Kenapa Imtiyaaz ???


Apakah pertalian di antara bahan NANO tenaga?

Bila molekul elemen menjadi kian kecil, electron yang menyelubungi atom-atom pada elemen-elemen akan menjadi aktif. Oleh itu, bahan yang berlainan elemen-elemen bila bersaiz nanometer, ia akan menghasilkan medan elektrik yang aktif yang dipanggil medan tenaga.




























  1. Big water molecule clusters (H2O) which are not easily absorbed into body cell. Molekul yang besar dan berselerak tidak dapat menembusi sel-sel badan kita, tetapi molekul yang tersusun dan kecil dapat menembusi sel-sel daral dengan mudah dan memperbaiki sistem metabolisme dan perrtahanan badan.
  2. Energy water with small water molecule clusters (H2O) are easily absorbed into the body’s cell. Its high solubility effectively enhance the absorption of nutrient by our body.
    Molekul yang kecil menembusi sel-sel badan membekalkan oksigen yang secukupnya, demi membantu memperbaiki pengaliran darah dan meningkatkan daya hidup sel tubuh, memberi anda gaya hidup yang sihat.
  3. High dissolving power of energy water, binds to the waste toxins in our bodies and “flushes” them our through urine, sweat and etc.
    Akhirnya molekul-molekul kecil menyingkirkan toksin di sel-sel dan dikeluarkan melalui sistem pembuangan badan.

0 comments: