Testimoni Keberkesanan Air Imtiyaaz

Pesakit Gout

Saya Abdul Rahman, berusia dalam lingkungan 50 an. Saya mengidap penyakit gout, dah lama. Baru-baru ni adik saya mencadangkan saya meminum air dari Penapis Imtiyaaz sebanyak 2 liter sehari. Mula-mula saya tak percaya, bercampur dengan tak ingat. Tetapi oleh kerana kesakitan disebabkan masalah gout, saya mulakan ikhtiar dengan meminum air dari penapis Imtiyaaz... MENAKJUBkan..... dalam tempoh beberapa hari saya meminumnya.... terdapat perubahan ketara pada kaki saya yang menghadapi masalah gout tadi..... Saya kemudiannya meminum dengan lebih banyak lagi....... Kekerapan membuang air kecil (kencing) meningkat.... Kaki saya semakin kurang sakit..... Terima kasih kepada Imtiyaaz.....

Pesakit Gastrik
Saya Mohamad mempunyai penyakit gastrik. Selepas mengamalkan meminum air dari penapis Imtiyaaz, saya rasa masalah gastrik saya semakin ok.

Pesakit Gastrik
Saya Dr Hisham mempunyai masalah gastrik. Saya mengambil ubat Histac untuk membantu mengurangkan masalah gastrik saya. Saya dicadangkan meminum air dari Penapis Imtiyaaz. Setelah mengamalkan selama hampir sebulan, saya dapati sakit gastrik saya semakin baik sekarang. Terima kasih Imtiyaaz... Saya yakin dengan pH alkalinya yang 9.8, ia membantu meneutralkan asid Hidroklorik dalam perut saya.

Pesakit Kencing Manis
Saya, Puan Fatimah berusia 57 tahun. Saya diperkenalkan dengan Imtiyaaz oleh anak saya, En Aziz. Saya merupaka seorang pengidap Penyakit kencing manis. Saya juga agak 'culas' makan ubat kencing manis. Biasanya kalau test darah, kencing manis saya sekitar 22. Namun setelah mengamalkan meminum air dari Penapis Imtiyaaz, sekarang kencing manis saya sekitar 7 perpuluhan. Terima kasih Imtiyaaz....

0 comments: